هتل های 5 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هری این مرتر استانبول 

هتل هری این مرتر استانبول یکی از لوکس ترین و شیک ترین  هتل های 5 ستاره استانبول محسوب می شود.  جاذبه های دیدنی کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه و منطقه سلطان احمد از دیگر آثار تاریخی در نزدیکی این هتل ، محسوب می شوند . هتل هری این مرتر استانبول  با اقامت در آن به راحتی به مرکز خرید مرتر دسترسی خواهید داشت . فرودگاه آتاتورک در ۱۰کیلومتری هتل قرار دارد و این هتل به مترو نزدیک است که باعث جذب مسافران تور استانبول شده است.

امکانات هتل هری این مرتر استانبول :

اتاق های لوکس و زیبا دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت،لپ تاپ و.. ،آبگرم با سرویس کامل، استخر سرپوشیده ، باشگاه سلامت، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ،۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ،خدمات عروسی ، استخر کودکان، سونا، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی،باشگاه بدنسازی، پذیرش ۲۴ ساعته  برخوردی شایسته میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند .

 

هتل مری کوری توپکاپی استانبول

هتل مری کوری توپکاپی استانبول، یکی از معروف ترین هتل های  استانبول است  که در کنار جاذبه تاریخی فوق العاده مشهور بنا شده به طوری که اغلب گردشگران به جای بکار بردن نام اصلی آن از اسم هتل توپکاپی استانبول برای آن استفاده می کنند. این هتل با گرید ۵ ستاره، تا فرودگاه آتاتورک تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد.این هتل به مکان های مهم شهر میدان تکسیم دسترسی مستقیم دارد و همچنین مراکز نمایشگاه و کنگره در کنار هتل مری کوری قرار دارد.

دکوراسیون اتاق های این هتل موغوب بوده به طوری که مورد پسند بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. تهویه مطبوع و مینی بار از ویژگی های امکانات این هتل در استانبول است. اینترنت وای فای رایگان از دیگر سرویس های هتل مری کوری است که هر گردشگران را خوشحال می کند. حمام و دوش، به همراه سشوار، از جمله امکاناتی است که در هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار داده است.

امکانات هتل مری کوری توپکاپی استانبول:

استخر سر پوشیده نیز برای گردشگران همیشه پرآب بوده به طوری که با وجود اینترنت رایگان در اطراف آن، در محوطه ای پر تردد قرار گرفته است.مسافران می توانند از سالن مخصوص به این ورزش، در هتل بهره مند شوند. مرکز ماساژ ،سونا و جکوزی نیز از جمله امکانات دیگر این هتل برای گردشگران می باشد.

رستوران هتل شما می توانید منوهای ترکی و اروپایی را به خوبی در اختیار داشته باشید البته برای صرف صبحانه باید از بوفه خدمات خود را در خواست کنید. می توانید در کافه مستقر در هتل نیز انواع نوشیدنی های بین المللی را سفارش دهید.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: